Online promotie

Ja, dan heb je een gave website maar geen bezoekers. Hoe verder? Google ads, facebook of een ander promotie platform.

Wij kunnen je helpen, samen maken we een inventarisatie. Hiermee bepalen je doelstellingen en je budget. Aan de hand hiervan maken we samen een strategie waarbij heel realistisch gekeken wordt hoe we je doelstellingen kunnen behalen binnen je afgesproken budget.

Is je product of dienst uniek? ben je de enige aanbieder van dit product en is er vraag dan is het allemaal niet zo moeilijk. Maar in de meeste gevallen ben je niet de enige aanbieder van een product of dienst. Vrijwel alle advertentiesystemen zijn gebaseerd op biedingen wat betekend dat of diegene met de diepste zakken de advertentie krijgt of diegene die zijn campagne het best uitgewerkt heeft.

Minstens zo belangrijk is de vraag hoe effectief je bent: hoeveel bezoekers heb je nodig om je doel te bereiken. Zet je een heel brede campagne op dan krijg je heel veel leads met een verhoudingsgewijs lage prijs per lead. Daar staat tegenover dat je tijd om de leads af te wikkelen ook geld kost.

Aan de andere kant een super gerichte campagne zorgt er voor dat je lead naar verhouding duur is meer je hebt wel exact de klant bereikt die bij je past. Je moet natuurlijk wel altijd zoeken naar de ideale mix tussen tussen kwaliteit en kwantiteit.